top of page

Parádně Proflákané Pondělí

aneb Proč je někdy lepší Prokrastinovat než Pracovat

Pondělní ráno je Perfektní Příležitost k rozhodnutí nejít do Práce. Ideální výmluvou je Předstíraná nemoc. Nebo i skutečná, to je fuk, Protože se o tom nikomu nemusí Povídat.

Po Prováleném Půldni jsem se rozhodla učinit několik typických Prokrastinačních činností. Přetéká koš s vypraným, leč nevyžehleným Prádlem. Potřeba je také další Prádlo Prát. Pozorné sledování seriálů naštěstí není nezbytné, Proto je velmi vhodným doplňkem veškerého Prokrastinačního konání. Jinak nenáviděná činnost zvaná žehlení najednou získala nový nádech, takové zpestření domácích Prací. Proto jsem Pár hodin stála u Prkna.

Potom následovala Prvotní a nejdůležitější činnost dne - Potrava. Byla doma nachystaná, Připravená a Prvotřídní. Pochutnala jsem si. Pauza na šlofíček a zpátky k Prknu.

Při žehlení jsem Přemýšlela o svých Pracovních možnostech. Podám tu žádost o stáž, nebo na to Prdím? Nechci ale Přijít o Příležitost, Proto jsem na tom začala Pracovat. Z toho si šéf sedne na Prdel ;-)

Protože jsem se Po té kupě Prvotřídního žehlení a Povalování Potřebovala Proběhnout, Popadla jsem batoh a Prošla se tematicky do Podniku s Potravinami. Přinesla jsem domů toaletní Papír a Plechovku Piva. Hlavně tam na mě čekal Pan nastávající, jenž Přinesl Prsteny. Od té doby nechť je nazýván Pánem Prstenů.

Z toho Plyne Ponaučení:

Někdy je lepší si Pořádně odpočinout, Protože Pak druhý den šéfa nePrudíte. Navíc ten Pocit z dobře vykonané dlouho odkládané domácí Práce je tolik Povznášející...

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page