top of page

O svatebním tvoření

Víkend jsem měla nabitý. Prakticky celou sobotu jsem strávila na jedné úžasné akci, ze které se mi vlastně ani nechtělo domů. Zúčastnila jsem se Velkého svatebního workshopu pořádaného českou pobočkou prodejny s všemožnými potřebami pro tvoření - Aladine.cz

Hned na úvod nás přivítala téměř éterická bytost, krásná cukrářka Hana Rawlings. Propadla jsem tvoření fondánových ozdob na cupcaky a hned doma po návratu začala vyrábět čokoládový krém zvaný ganache. Chci ho na svatební dort, protože to je úžasná věc, která by se neměla roztékat ani v červenci. Jedinou nevýhodou bude to, že asi zainvestuji do ještě jedné sady steampunkových razítek - prý s razítkovou barvou na jedlé části dortíků moc nepochodíme.

Druhá část tvoření se týkala látek a jejich barvení, nemohla tedy chybět Irena Slavíková, která již u Aladinů vede kurzy různých výtvarných technik kolem barvení textilu - španělské mandaly, barvení tmavých látek apod. My jsme měly možnost připravit si plátěný obdélník na motivy naší svatby. Skvělým nápadem se mi jeví připravit látkový ubrousek pro každého hosta, může jej mít na stole místo jmenovky (stejně tak ale může být jmenovka na cupcaku, že?).

Později jsme malovaly svatební stromy. Nápad hezký, ale na mé svatbě nebude uplatněn. Vlastně ty ubrousky taky ne, ale jsem ráda, že jsem si tuto techniku mohla vyzkoušet. Možná budu připravovat stylový oděv pro nejmenšího návštěvníka mé svatby.

Celé odpoledne jsme pak strávily se Šárkou Novotnou (a.k.a. Sarrou), která nám ukazovala, jak si vytvořit svatební oznámení a krabičku na muffin (a nebo od rána zachovaný cupcake - pasoval perfektně). Později odpoledne jsme si potom zdobily knihu, ze které může být svatební plánovač nebo třeba kniha hostů. Pro mě to byl zlatý hřeb odpoledne, protože ji určitě využiju, vlastně už jsem začala.

Největší dojem na mě ale stejně zanechala první lektorka, Hana Rawlings. Šla jsem okouknout vybavení do domácích potřeb, procházím weby a brzy musím něco upéct, abych ten úžasný krém měla na co naaranžovat. Tři knížky včetně té její už čekají ve frontě na rezervaci v knihovně.

Chci jít domů péct!

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page