top of page

Pokračuji v úpravách

Miluju, když můžu přidat na seznam další knihu. Ovšem nemám už tak moc v lásce, když si uvědomím, že onu knihu mám doma už třeba více než rok v nepřečteném stavu.

Pokračuji v úpravách knižní části svého webu tím, že jsem přidala obálky několika knížek, které mám v plánu číst, ale ještě jsem se k nim nedostala, nebo, jako v případě Měsíčních kronik, jsem již četla, ale vyšel další díl, který mám v plánu, takže má cenu dopsat recenze na předchozí díly. Takže další plány na retrorecenze.

Znovu připomínám, že nejsem majitelkou práv v k těmto obrázkům, ale využívám je k propagaci četby a recenzním účelům. U recenzí se snažím uvádět vydavatele a ISBN, aby tak bylo jasné, odkud obrázky pocházejí (obvykle přímo z webu vydavatele nebo Kosmas.cz).

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page