top of page

O kouzelném čtvrtku

I když jsem větší část Velkého knižního čtvrtku proseděla v knihovně, tedy prostředí, kde je sice spousta knih, ale málo novinek a žádné na prodej, alespoň závěrečnou etapu jsem zvládla. Večer po práci jsem tedy vyrazila do víru velkoměsta a zamířila do rozličných knihkupectví. Zatímco Kosmas nabízel 15% slevu, NeoLuxor místo slevy dával poukázky na další nákup. Nakonec jsem se vypravila i k Dobrovskému, který na své andělské prodejně má slevu každý čtvrtek večer, nejen v ten jeden Velký.

Mezi mými úlovky se objevil jednak Clarkson, který poputuje jako vánoční dárek, dále kniha o tom, jak myší rodinka staví dům, což vypadá dostatečně poučně i pro dvojici knihovníků plánující v podstatě totéž, a v neposlední řadě i něco sladkého, tedy Lásku s chutí makronky, kterou si možná nechám, nebo ji také podaruji.

V posledním zmíněném knihkupectví mě však zaujala jiná, zcela magická věc: ilustrované vydání Harryho Pottera. Přísahám, že mě příběhy nikdy moc nebavily, audioknihu načtenou Lábusem jsem musela vzdát kvůli nesnesitelné výslovnosti a filmy jsem sice zhlédla, ale bez valného nadšení. Tahle krásná kniha mě však donutila dát Harrymu vlastně už čtvrtou šanci.

Kašlu na příběh, budu se jen kochat obrázky:

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page