top of page

O práci a práci

Za poslední týden se mi v knižním světě podařily dvě věci: přečetla jsem druhý díl Pátračky Gildy a také nezapomenutelnou knihu, kterou jsem úspěšně minula za dob mých vysokoškolských studií: Úvod do bibliopedagogiky.

Co čert nechtěl, společně s rezervovanou učebnicí mi do knihovny přišly i obě série Panství Downton, které jsem rezervovala již dříve a byla smířená s tím, že si na ně ještě nějakou dobu počkám.

A tak mi začalo krušné období psaní odborné práce zvané závěrečná. Ta je již svým názvem dosti definitvní a měla by být provedena dostatečně kvalitně a zároveň do určitého data. Takže sbohem, Downtone. Nebo ne? Přeci jen asi asi dovolím za jednu knihu jedno DVD (mám jich celkem osm). Relaxovat se přeci musí. Včera bibliopedagogiku, dneska Didaktiku, zítra pár slovníkových hesel, pozítří Manéž informačního věku a druhá série bude zhlédnuta.

A jak se tak potýkám s písemnou prací, objevilo se cosi i v práci, tedy zaměstnání. Tedy v knihovně. Inzerát lákající k šéfování novému mikroodělení, kde je zapotřebí nějaká ta kreativita. Výzva zajímavá, avšak pro mě mimo mnohých výzev skýtající i jistá nebezpečenství.

Tak třeba jak stihnu dopsat práci, když budu v práci rozjíždět novou práci?

Zároveň mám i obavu, abych si to nerozházela s kolegy a nadřízenými na stávajícím místě, i kdyby to nové místo nevyšlo (nebo spíš právě proto). Nechci se zapsat jako chronický útěkář, novou knihovnu jsme otevřeli před rokem a kousek, takže sotva jsme se zaběhli, šla bych pryč? Ale co, náš vedoucí už to stihl udělat.

Sháním informace a zvažuji. Zájemci mohou sledovat vývoj situace (kde jinde než zde).

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page