top of page

Jak jste spokojeni s nákupem?

Využila jsem povánočních výprodejů a zakoupila zlevněnou hru u ohavného pana Alzáka. To jsem však ještě netušila, jaké martyrium mě při dokončování tohoto nákupu čeká.

Kdo by jezdil na druhý konec Prahy, že? Nechám si to přivést na pobočku, kam to mám podstatně blíž. A ejhle. První drobný zádrhel v podobě třicetikorunového poplatku za přivezení. Nějak jsem netušila, že ani pod tíhou jiných obchodů (např. mého oblíbeného Zootu) Alza tento nesmyslný poplatek nezrušila. Ano, je strašně pracné a obtížné vzít desetidekovou krabičku a neztratit ji mezi spoustou dalších věcí v dodávce.

Po vyzvání jsem se dostavila do prodejny. Venku počasí lehce nad nulou a mrholení, vevnitř snad třicet stupňů. Okamžitě po vkročení do místnosti mě polil pot, ovšem kvůli rukám zaplněným taškami s nákupem a nemožnosti si je rozumně odložit, jsem odložila i plán na svlékání. Tu chvilku to přeci vydržím.

A tak jsem sledovala samolepky na podlaze směřující k platebním automatům, platbě kartou a tak dále. Platba kartou najednou zmizela, tak jsem pokračovala k automatu a vystála frontu, abych zjistila, že bere pouze hotovost.

Vrátila jsem se tedy ke vchodu, kde se nachází takové to zařízení, co vám vydá pořadníkové číslo. Tam ovšem není platba kartou. Naštěstí byl zrovna volný jeden ze sympatických vyškolených odborníků, protože kdybych měla stát frontu ještě k němu, asi bych se na celý nákup vykašlala. Moje nervy byly tou dobou již značně na pochodu.

Mladík mi vysvětlil, že platba kartou se skrývá v nějakém podmenu a že můžu zaplatit i u něj. Tou dobou už ze mě solidně lil pot, takže jsem mu ani nedokázala sdělit své číslo objednávky. Opsal si ho z mobilu, já zaplatila, za minutu měla zboží v ruce a odcházela.

Což bylo zhruba o pět minut později, než jsem doufala. Převařená, řvoucí a doslova nasraná jsem dorazila domů a doufala, že i přes tenhle hrozný zážitek si hru užiju.

Už jsem skoro stihla na své traumátko zapomenout, když mi přišel od Alzy mail: Jak jste spokojeni s nákupem?

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page