top of page

Mycelium über alles


Audioknihy mi často pomáhají usnout. Poslouchám buďto večer před spaním nebo v průběhu noci při občasné nespavosti. Dnes v noci mě jedna taková opět přepadla, proto jsem využila příležitosti a konečně doposlechla druhý díl Mycelia, který jsem si s velkou slávou pořídila už před Vánocemi.


Dnes v noci mi však Aš-šád rozhodně nedovolil usnout, takže jsem s plným vědomím poslední skoro hodinu knihy dorazila do konce. Recenze bude příznivá, příběh jsem již dříve četla, hlasy a zpracování perfektní, takže jedinou výtku mám opět k délce hudebních předělů mezi kapitolami. Jsou krásné a stylové, ale prostě občas moc dlouhé.


V úterý jsem si udělala knižní výlet. Vyšla nová dystopická kniha Bez šance, kterou jsem podle recenze na Schefikově blogu musela hned mít. A ulovila jsem úplně první vybalený výtisk v Dobrovského knihách na Václaváku. Spolu s tím jsem ulovila i Jiskru v popelu a zamířila do fantastického antikvariátu Wales v Nuslích, kde na mě čekal Mluvčí za mrtvé, druhý díl Enderovy ságy, který je jinak nedostupný. Taky stál o půlku víc než nová kniha.


Momentálně jsem v polovině Žítkovských bohyní, které čtu pro knižní výzvu Rok variability. Mé následující čtecí plány jsou z předchozích řádků asi celkem patrné, a za měsíc nás čeká další Velký knižní čtvrtek a s ním Měsíc nad Soho. Audioknižně se chystám na Dívku ve vlaku.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page