top of page

O nových knihách (a že jich není málo)

V posledních dnech jsem trochu nakupovala. A taky mi přišla objednávka z Amazonu (ale o tom byla zmínka už v minulém příspěvku). Mými novými přírůstky jsou tedy tyto:

Úklony a úklady jsem do své sbírky pořídila po té, co jsem za jediný den (neděli) přečetla celý první díl Tak trochu jiného penzionátu, Etiketu a špionáž.

Knihu Jak (ne)být divný na netu do Felicie Day jsem si původně kupovat nechtěla, protože už ji mám v originálním znění bez českých titulků. Vnitřní hlásek mi však nedovolil z knihkupectví odejít, aniž bych aspoň nenahlédla. A pak už nebylo cesty zpět. Ne, nemohla jsem ji tam nechat.

Za poslední týden jsem dočetla Nejkrásnější, tedy tří a půltý díl Měsíčních kronik (při re-readingu jsem přeskočila Cress s poněkud více stranami) a rozečetla Den trifidů. Pomalu se prokousávám Whole30, kniha je to sice pěkná, ale psaná americkým stylem - každá informace pětkrát překousaná, přeříkaná. Program jsem předevčírem ukončila, teď navazuji postupnou zařazovací fází, takže je asi na čase knihu konečně dočíst :-)

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page