top of page

Young adult knižní klub


Dnes jsem se účastnila prvního setkání knižního klubu, který se zaměřuje na young adult literaturu. Kvůli tomuto počinu svých kolegyň z knihovny jsem si přečetla zadanou knihu, Skleněný trůn (má první e-kniha), která se mi hodí zároveň i do knižní výzvy Rok variability. Duben je totiž měsícem young adult.


Sešlo se nás jedenáct, a to včetně samotné překladatelky této série, Ivany Svobodové. Nebyla oficiálně pozvaným hostem, ale velmi vítaným. Mohly (ano, samé ženy) jsme vyzvídat, co bude dál.


Já jsem se výzvěd neúčastnila, vzhledem k tomu, že mám druhý díl teprve rozečtený (třetí vyšel opravdu nedávno a čtvrtý se překládá), protože i z hovorů kolegyň jsem se dovtípila, kterým směrem se bude děj ubírat.


Bylo to milé povídání narušované pouze publikem Kühnova dětského sboru. Potěšilo mě, že nejsem jediná, kdo má jisté výtky (bude do konce měsíce v recenzi), ale také jsem se dozvěděla, že autorka knihu začala psát v 16 letech a také, jak se mají správně vyslovovat jména hlavních postav.


Příští setkání proběhne 18. května a budeme si povídat o Jiskře v popelu, knize, kterou mám doma již od 18. února, kdy jsem si ji přinesla domů spolu s knihou Bez šance. Zatím jsem ji nečetla, takže hned, jak opustím Celaenu (třetí díl zatím jako e-kniha není), dám šanci Saabě Tahir.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page