top of page

Co mi teď ubírá čas na čtení

Měla jsem velmi plodné období, co se četby týče. A potom do něj vstoupili Yo-kaiové. Ano, opět jsem přešla ze čtení k videohrám. Yo-kai Watch je v Evropě v podstatě novinka, ačkoli v rodném Japonsku hra vzbudila ohlas podobný Pokémonům ve druhé polovině 90. let. Nemohla jsem odolat a předobjednala jsem si ji, jen abych získala odznáček s Jibayanem. Ale o tom třeba jindy.


Tento týden bude opět plodný. Musí být. Ve čtvrtek a pátek se chystám na Svět knihy, do té doby musím přečíst (konečně dočíst) Tady byla Britt-Marie Fredrika Backmana, protože už v pátek musí do balicího papíru O:-) Také mám rozečtené Ódinovo dítě Siri Petersenové, které jsem si pořídila pro změnu v předrodeji u pana Kosmase, který mi dodal prevní třetinu. Zbytek už mám stažený, ale priority, jak jsem se již zmínila, jsou momentálně jinde.


V pátek proběhne na Světě knihy povídání s autorkou této ságy a následná autogramiáda. Vzhledem k tomu, že e-knihu se mi asi nepodaří nechat si podepsat, přemýšlím, že si tu papírovou koupím. Jo, jen kvůli podpisu.

A možná přidám i Babičku, která pozdravuje a omlouvá se. Kniha se mi velmi líbila a ráda na ni vzpomínám. I proto jsem koupila její volné pokračování, Tady byla Britt-Marie, ale při čtení zjišťuji, že znát děj Babičky možná trochu pomůže v pochopení Britt-Mariiny nátury. Chci Britt-Marii darovat, takže sfouknu dvě mouchy jednou ranou a pořídím Babičku jako prezent ke dni matek a budu doufat, že si ji obdarované osoby navzájem vypůjčí (jsou manželé, to by mohlo klapnout).


Hned poté se pustím do čtení Jiskry v popelu. Je nejvyšší čas, příští týden ve středu proběhne opět Young Adult čtenářský klub a právě tato kniha Saby Tahir je ústředním tématem.


V souvislosti s prvním odstavcem svého dnešního příspěvku přemýšlím o tom, že zavedu tady na webu novou kategorii - povídání (něco jako recenze) na videohry pro Nintendo 3DS. Nejspíš bych se nepouštěla do minulosti, to bych se upsala, ale pokud to vezmu od letošních novinek, kterých není málo, mohla by vzniknout zajímavá sekce. Už teď mám mimo zmíněných Yo-kaiů ve své sbírce Hyrule Warriors a Bravely Second, další očekávaná pecka Fire Emblem vyjde koncem května a nejspíš v prosinci na nás vybafnou i noví Pokémoni.


A co byste řekli na sekci "výprodej"? Mám nějak moc knížek, možná se jich postupně začnu zbavovat...


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page