top of page

Konečně na Instagramu

Zdravím ze zpátečnického brlohu. Dnes ráno jsem učinila zcela zásadní rozhodnutí, totiž konečně přestat vzdorovat trendům a založit si instagramový účet. A tak jsem ho hned musela přidat i sem, na web. Bohužel spolu s tím přišlo zjištění, že uživatelské jméno amywiel zase není nikterak originální. Volné bylo, to sice ano, ale je až nápadně podobné jménům jako Amy Wieland nebo jednomu týpkovi (shodou okolností stejného roku narození jako já), který fotí sebe a jiné divné lidi. A tak čím dál častěji uvažuju o koupě domény a změně přezdívky.



Mezi tím jsem se dala do čtení Modré jako safír, protože další setkání knižního klubu Fresh books bude již za 10 dní a stále mi zbývá třetí díl, Zelená jako smaragd, a to už mi na poště leží balíček se Stmíváním po deseti letech. Ach, stále je co dělat.


Dalším knižním klubem, kterého se budu účastnit, je English Bookclub, jelikož kolegyně, která ho organizuje, odchází za mateřskými povinnostmi. A tak jednáme o autorce na zářijové povídání. Do Prahy přijede Samantha Shannon, autorka Kostičasu, proto doufám, že se nám ji podaří pro tento klub uzmout a přemluvit. Jinak bude tématem Ayn Rand, autorka Atlasovy vzpoury, více než tisícistránkové bichle, kterou odmítám číst v papírové verzi. Nosti s sebou dvoukilové závaží se mi nechce, jenže e-kniha stojí víc, než jsem ochotná připustit. A potom to ještě přečíst...


A co že jsem ulovila v akci CooBoo na eReading? Přeci První a Druhou stříbrnou knihu snů stejné autorky, jako trilogie Drahokamy, Kerstin Gier.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page