top of page

A zase to pondělí


Můj dnešní pondělní tip bude poněkud kratší. Jsem totiž na Letní filmové škole v Uherském Hradišti, sedím v Knihovně Bedřicha Beneše Buchlovana a zdejší internet vyžaduje každou čtvrthodinu nové přihlášení.


Většinou navštěvuji knihkupectví Portal na náměstí, tam jsem ale dnes neuspěla. Místo toho jsem zaznamenala hned dvojitý úspěch v Řehořově knihkupectví.


První knihou, kterou jsem si ihned odnesla, je novinka a horký tip letošního léta – Uvnitř mé hlavy. Je to příběh dívky, která je tak trochu divná. Mohla by se tedy hodit do party k Hirce a Paige nebýt toho, že Alex trpí schizofrenií.


Po druhé knize zatím jen pokukuji, ale stejně se mnou nejspíš do Prahy odjede. Váží sice asi tunu, protože je tištěná na kvalitním papíru, navíc stojí tolik, co dvě jiné knihy, ale je to Richard Dawkins ilustrovaný Davem McKeanem. Co víc si přát? Magie reality: jak víme, co je skutečně pravdivé čeká na mou další návštěvu.

Vedle sledování filmů mám tady v Uherském Hradišti ještě dva další questy: závodní čtení knih, zejména Život a smrt od Stephenie Meyerové, a také chci natočit své první knihomolské video. Ráda bych do něj zahrnula toto dílo, potom jednu vzpomínkovou dětskou knihu, dříve zmíněnou Bukukururunu, a také jednu audioknihu, kterou bude nejspíš aktuálně poslouchaná Duna.


Přemýšlím o novém názvu pro svůj blog. Zkrátka hledám značku, pod kterou se budu prezentovat, a zatím je mi nejbližší Knižní banket. Na tento nápad mě přivedla jiná kniha, kterou příležitostně čtu, Magical Banquet. Na vymýšlení názvů jsem docela pako, proto prosím nekrást. Slovo banket zatím ve spojení s knihami není užíváno.



Krásné léto!

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page