top of page

Rudá, nebo stínová královna?


Prázdniny se blíží do poloviny :-( čas na čtení se tedy krátí. I já bych ocenila #vicecasunacteni


Dnes jsem si s hrůzou uvědomila, že mám dluh vůči výzvě Rok variability. Na červenec je totiž určen historický román. A já místo toho už splnila srpnový životopis. Mám tedy dva dny na přečtení knihy, což je opravdu výzva.


Dalším termínem, který nesmím minout, je páté setkání knižního klubu Fresh Books (vážně už páté? Ten čas letí...), jehož tématem je kniha Rudá královna. Této mocné dámě už na podzim přibude druhý díl, mezi tím ale vyšla jiná kniha, která ji svým názvem připomíná – Stínová královna.


I tuto knihu mám již ve své sbírce v elektronické verzi. Stojí za to je obě číst pospolu, když vůbec nesouvisejí?



Zvu vás tedy na další setkání slibně se rozjíždějícího klubu – ve středu 24. 6. od 17 hodin.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page