top of page

(Ne)snesitelná těžkost pondělků

Téměř každé pondělí je pro mě tímtéž, čím je 1. září dětem školou povinným (spíše tedy druhostupňovým, prvňáčci se obvykle těší). Snažím se je proto zpříjemňovat drobnými maličkostmi. Dnes to byla například návštěva dvou antikvariátů. A jelikož dočítám Stmívání, tedy přední půlku knihy Život a smrt od Stephenie Meyer, vyrazila jsem na lov dalších dílů série, samozřejmě ve stylové černé vazbě. Ten Ledový drak je pak už jen příjemným bonusem.

Druhým vrcholem dnešního dne otevření 1. cupcake obchůdku v Praze. Prostě nešlo se v Lelí's Cupcakes nezastavit. A i když jsem za 4 kousky utratila skoro 250 Kč, rozhodně této investice nelituji. Být to blíž, možná se vyklašlu na dietu a chodím si napravovat pondělní splíny každý týden.

Když už zmiňuji dietu, na blogu jsou dvě nové recenze, z nichž jedna v sobě spojuje dvě knihy manželů Hartwigových: Jídlo na prvním místě a Whole30. Jejich programem jsem si s úspěchem prošla a ujišťuji vás, že tyhle krásné dortíky mezi "povolené" potraviny nespadají.


Druhou novou recenzí je dílko ze série Doctor Who – Silueta. Čtení to bylo rychlé, ale pro mě jakožto neznalce místy náročné na pochopení. Knihu doporučuji spíše skalním fanouškům Pána času.


Přeji hezký zbytek léta a nezapomeňte, že už pozítří, tedy 31. srpna, je Den nepřečtených knih!

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page