top of page

Srpen – měsíc e-knih

E-shop s e-knihami eReading zorganizoval na srpen zajímavou akci. Tedy alespoň pro mě. Každý všední den mi v e-mailu přistála sleva na jinou knihu. A tak jsem rozšiřovala svou sbírku, takže pokud by následující dva roky nevyšla ani jediná zajímavá kniha, o čemž upřímně pochybuji, mám stále co číst.


Jenom od eReadingu mi za minulý měsíc v rozličných akcích i mimo ně přistálo ve čtečce celkem 14 knih. Mezi nejlevnější úlovky patří knihy Temná Raven Sylvaina Reynarda, Neviditelný od C. D. Payna, Pod vlivem Jupiteru Garyho D. Schmidta a Stále půlnoc od Denise Mina. Všechny za celých nula Korun českých.


Mezi nejzajímavější bych zařadila Ve službách zla (Robert Galbraith), Dvůr tnů a růží od Sarah J. Maas (ten by za plnou cenu, ale zase novinka), Syn (Jo Nesbo) nebo Konec řetězce od Fredrika T. Olssona.


Průměrně mě tedy jedna kniha vyšla na méně než 100 Kč, takže tímto děkuji eReadingu, že mě připravil o část mých letních prémií. Ale co by knihomolové neudělali pro získání dalších knih, že?


V žolíkové akci bylo legálně staženo 56 944 knih. I když si asi vydavatelé a možná i samotný distributor sáhli na vlastní marži, děkuji tímto za podporu legálního čtení e-knih.


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page