top of page

Ze života blogerky

Občas přemýšlím, o čem psát. Je mi jasné, že kvůli práci na Zeedee témata, kterými bych zaplnila svůj blog, využívám jinde. A když ne témata, energii zcela určitě. Tento příspěvek by se stejně tak mohl jmenovat "Ze života content manažerky".


U jiných (knižních) blogerek vídám články na téma "co jsem dělala v uplynulém týdnu", "jaké knihy jsem si koupila minulý měsíc", případně "koukněte, co mi právě přistálo v poště". Tyto typy příspěvků považuju za zbytečné, jsou to vlastně spamy ve skupinách pro bloggery a čtenáře na Facebooku s minimální vypovídací hodnotou.


Ve zkratce, co dělám, abychom se mohli posunout k zajímavějším tématům: čtu málo, nepíšu recenze, jsem unavená a píšu články pro Zeedee.


Zeedee mi připravuje spoustu veselých momentů. Třeba ty, kdy si vyhlédnu novou knihu, na kterou bych ráda upozornila, připravím článek typu "dnes vychází" a v den, kdy má vycházet, zjistím, že vydání bylo posunuto. Za uplynulé dva týdny se mi to stalo dvakrát. V prvním případě s knihou Cesta časem, u které jsem to zjistila naštěstí o čtvrt hodiny před vydáním článku, ve druhém případě s knihou Neobyčejní. Tam už však byl článek zveřejněn, navíc se u něj ztrácel obrázek (ano, přesně ten, co možná vidíte napravo), avšak pouze na tabletu.


V tomto případě je možná nízká čtenost serveru trochu výhodou. Popravdě jedinou, protože se samozřejmě snažíme prorazit, získat čtenářů co nejvíce. Čísla z Facebooku však poněkud kolísají.


Hledáme někoho, kdo náš tým rozšíří. Kdo bude psát další články, aby celá ta záležitost neležela jen na mých bedrech. Hledáme někoho, kdo k nám přitáhne čtenáře. Slovy z knihy Od 0 k 1 potřebujeme přilákat kritickou masu uživatelů, aby naše služba měla ten správný přínos pro ostatní.

 

O čem přemýšlím:

  • stanu se výstřední

  • dočtu rozečtené knihy

  • pořídím si nový iPhone


Co jsem zažila:

  • Žižkovskou noc a můj první (a nejspíš i poslední) koncert Lenky Dusilové

  • výprodej v Neoluxoru v Qadriu (budou zavírat ke konci března, 25 % sleva)

  • Night Shopping v Baťovi na Václaváku (Leoš Mareš included)

  • Steampunkový čaj o páté v supercool botách od Bati


Co mě čeká:

  • služební cesta do Tramtárie (Nizozemí se to tam myslím jmenuje), přijdu kvůli tomu o Fresh Books

  • návštěva kadeřníka

  • koupě alespoň jedné nové knihy, protože mám kupon na 30% slevu (asi si koupím ty Neobyčejné)



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page