top of page

Kdo nehraje, nevyhraje

aneb jak jsem nedávno vyhrála v několika soutěžích & návod, jak na to

Loni jsem vyhrála v soutěži Neoluxoru lístek do kina na Vzkaz v láhvi. Bylo to jednoduché: rozdávali jich 15, přihlásilo se jen asi 11 lidí. Vyhrával každý.

Letos se mi podobný kousek podařil u několikrát. Nejdříve se jednalo o aprílovou soutěž s OneHotBook. Celí dva soutěžící (oba vyhráli). Později jsem získala u Dobrovského lístky do kina, tam však už konkurence byla silnější. Minulý týden jsem si opět s OneHotBook zašla do divadla.


Naposledy mi však pomohlo něco trochu jiného: odhad, zkušenost a krokoměr. Na facebookové stránce eReadingu padla otázka, kolik kroků nachodila jejich kolegyně během loňského čtvrtku na veletrhu Svět knihy. Můj tip byl prý nejblíž pravdě (kolem 14 tisíc kroků). Sama jsem podobné kratochvíli několik let po sobě věnovala a přesně si pamatuji bolest nohou, která mě sužovala cestou domů.

Jaké je tedy tajemství (mého) úspěchu?


Je jasné, že bez účasti v soutěži neexistuje možnost vyhrát. Zkrátka kdo nehraje, vyhraje. Některé soutěže jsou ale přeplněné nebo dokonce porušují pravidla Facebooku, a tak se jich neúčastním vůbec.


Mým tipem je vybírat si soutěže s nízkou účastí a/nebo šibeničním termínem. Z nějakého důvodu je to snazší u audioknih. Ačkoli jejich obliba roste, sledování facebookových a jiných kanálů asi nepatří mezi hobby jejich fanoušků. Proto alespoň zbyde více výher pro mou maličkost.


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page