top of page

Jak jsem mohla ambasadorovat Humbook


...ale nebudu.

Nevybrali mě. Už od chvíle, kdy jsem viděla u několika blogerek zmínku o tom, že budou ambasadorkami, mi to došlo. Asi hodinu trvalo, než zpráva dorazila a opravdu – nejsem jednou ze šťastlivkyň s exkluzivním balíčkem služeb a informací.


Páteční večer by byl velkým zklamáním, kdyby...


Kdyby mi Albatros Media nenabídl alespoň drobnou kompenzaci. Možná získám pár informací, možná i pár recenzních knížek, ale hlavně VIP vstupenku.


Nejsem tedy ambasadorkou festivalu young adult literatury, zato jsem první potvrzenou "náhradnicí". Inu, není to můj životní osud zůstávat těsně pod čarou?


Zatím se mi však tato "proklouznutí" spíš vyplácela. Nedostala jsem se na první vysokou školu (o dva body). Dostala jsem se na tu druhou a našla si tam muže.

Nestala jsem se řidičkou bibliobusu Oskar. Stala jsem se knihovnicí Ústřední knihovny.

Nestala jsem se marketérkou Kosmasu (i když tam si netroufám odhadovat, kolikátá "pod čarou" jsem byla), stala jsem se Content manažerkou Zeedee.


Že bych taky měla svůj osud, stejně jako Akos a Cyra v Čarách života?


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page