top of page

Týden po Světě knihy

Nepřipadám si nikterak originální, když prohlásím, že veletrh Svět knihy je pro mě událost roku. Letos jsem tam strávila tři za čtyř dní, částečně i pracovně – asi čtyři hodiny na stánku kreativních měst literatury a asi dvě pobíháním mezi stánky s kolegyní Petrou ze Zeedee. Domlouvaly jsme nové možnosti spolupráce a i když výsledek možná nebyl tak dobrý, jak jsme si představovaly, jedno poučení máme. Totiž že daleko nejvíce jsou ke spolupráci svolní oba naši přední prodejci audioknih – Audiotéka i Audiolibrix.


Ano, něco se chystá. I když si to kolegové ze Zeedee nedokážou vysvětlit, my dvě jsme se spikly a chceme mít v databázi i audioknihy. Proč? Protože jsou populární. Protože je máme rády. Protože se kolem nich točí mnoho zajímavých lidí. Protože chtějí spolupracovat.


Stihla jsem během těch tří dnů i několik přednášek, konečně jsem se osobně seznámila s Olgou (nofreeusernames) a málem si opravdu koupila nový iPhone, o kterém jsem přemýšlela před dvěma měsíci. Ten stávající, dva a půl roku neuvěřitelně funkční, totiž najednou začal stávkovat. Nešel zapnout, nereagoval na mé prosby, na hodinky, na čudlíky, na nic.


K životu ho probral až milý prodejce v iStylu. Asi to nebylo kouzlem osobnosti, spíš magií správně zmačknutých tlačítek. Každopádně jsem cestou tam parádně zmokla a pondělí po veletrhu skončila v posteli. A nebyla jsem sama! Několik lidí z okolí, se kterými jsem se na Světě knihy bavila, ochořelo úplně stejně (i Olga).


Fotogalerii mých úlovků si můžete prohlédnout na Instagramu, cestu mezi stánky zase na Zeedee.


A nyní uplynulý měsíc ve zkratce:


O čem přemýšlím:

  • Potřebuju více času na čtení. Nutně!

  • Panebože pořád jsem nedočetla ty rozečtené knihy. Má to cenu?

  • Pořídím si nový iPhone, až ten stávající doslouží.


Co jsem zažila:

  • Zklamání, když jsem se nestala ambasadorkou Humbooku (místo toho jsem první potvrzenou VIP).

  • Veletrh Svět knihy.

  • Pocit, že jsem možná chlap, protože umírám na rýmičku.

  • Totální zmatek při rozdělování recenzních výtisků našim novým spolupracujícím blogerům.

  • Takové to, když se vám vlastní blog nezobrazí, protože váš antivir trvá na tom, že se zaručeně jedná o podvodnou zavirovanou stránku, kterou když otevřete, přijdete do pekla a váš počítač také.


Co mě čeká:

  • Fresh Books o dvou knihách, z nichž jednu jsem dočetla v neděli a druhou teprve začala číst.

  • Vydání pokračování Ódinova dítěte, před kterým si chci zopakovat první díl.

  • Dopisování asi milionu recenzí. Namátkově: Koruna, Tanečník, Freak of Nature, Holandsko...



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page