top of page

Čekání na Plíseň


Začátkem minulého týdne se staly dvě věci: Olga Nofreeusernames na svém blogu zveřejnila recenzi na pokračování Havraních kruhů od Siri Pettersen a z hromádky materiálů, které jsem si přinesla ze Světa knihy, na mě vypadl slevový kupón do Knih Dobrovský. Hned jsem věděla, že je dám dohromady.


Plíseň podle webu nakladatelství Host vycházela minulý pátek a od té doby v podstatě každý den sleduji nabídku Dobrovského, kdy se v ní objeví ono kouzelné slovíčko "skladem".


Včera, poslední den měsíce května, však platnost onoho kuponu končila, a tak jsem vyrazila do knihkupectví, i když jsem věděla, že se vrátím bez Plísně. V případě návštěvy veřejné plovárny by to bylo spíš pozitivní, tentokrát jsem se musela smířit s faktem, že si domů přinesu úplně jinou knihu. Pokračování Hirčiných dobrodružství totiž stále nebylo skladem.


Minulý týden se také uskutečnilo další setkání young adult čtenářského klubu Fresh Books. Rychle jsem tedy dočítala zadané knihy – Zakázané přání a Divokou píseň. Druhou z nich jsem dočetla hodinu a půl před začátkem akce. Uf!


Okamžitě jsem se však vrhla do čtení Ódinova dítěte, které:

a) potřebuju osvěžit

b) nenapsala jsem o něm před rokem, kdy jsem ho četla, žádnou recenzi (ta na Goodreads se nepočítá)


I když Olžina recenze nebyla nikterak povzbudivá, přesto mě v okamžité nutnosti si Plíseň přečíst utvrdila. Beru to zároveň jako výzvu, také jsem zvědavá, nakolik se s jejími názory ztotožním, a mimo jiné se těším na podzim, kdy vyjde i třetí a závěrečný díl této série, Síla. U Hosta má vyjít i pokračování Jiskry v popelu a kdo ví, třeba se z týmu Jiskra přesunu do týmu Ódin.


Zadání znělo jasně: než vyjde Plíseň, budu mít první knihu, která má více než 550 stran, přečtenou. Nápad to byl více než optimistický, provedení však začalo mírně pokulhávat. Nakonec se ale zdá, že se přesto podaří. Mimo jiné proto, že Plíseň do obchodů přichází právě teď, tedy skoro týden po uvedení u nakladatele.


Knihu si však nekoupím u Dobrovského s 20% slevou. Mám něco daleko lepšího: spoustu nasbíraných bodů. Muhehehe...


Koupím si ji za poukázku :-)




Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page