top of page

Marathon: Das Ende

Uplynulý měsíc jsem si doopravdy užila. Asi jako maratonec, který od dvacátého kilometru přemýšlí, jestli závod dokončí. Zdá se, že jsem to nějak dotáhla. Jiná možnost nebyla. Taky není čas o věcech moc přemýšlet, všechno se děje hrozně rychle. Dnes proto přináším pouze krátké shrnutí.



V září jsem si užila:

  • International Shakuhachi Festival Prague, kde jsem byla nejen účastníkem, ale i PR manažerem a zásobovatelem Instagramu, Twitteru a částečně i Facebooku. Online zpravodajství, jak si ho představuju. Zážitek na celý život – lekce hry a meditace pod vedením opata zenového chrámu Ičóken. Díky, Genmyo Iso, ošó-san.

  • Book Club, který byl o japonské literatuře, na který přišlo asi třicet lidí a kterého se účastnil i překladatel děl Haruki Murakamiho, Tomáš Jurkovič.

  • CONiáš – tradiční fantazácká akce v knihovně, kde jsem letos naposledy jako jedna z pořadatelů. V knihovně jsem ve výpovědní lhůtě, tento měsíc končím a už nebudu superknihovnice. Na CONiáši jsem dělala v podstatě totéž jako na Shakuhachi Festivalu, s výjimkou hry na flétnu. Meditovala jsem v RetroHerně.

  • Výpadek Zeedee. Asi je blbé říct, že jsem si užila výpadek, ale nutnost pár dnů se o něj nestarat, byla vskutku povznášející.


V říjnu mě čeká:

  • Humbook – už mám nejen VIP vstupenku za psaní superpříspěvků na tento blog i Zeedee, ale i domluvené rozhovory s trojicí humboockých hostů. Stay tuned!

  • Odeslání prvního Zeedee newsletteru – potřebujeme, abyste o nás věděli. Plánuju exkluzivní akce a soutěže pro odběratele.

  • Obnovení živnosťáku – od příštího měsíce ze mě bude oficiálně paní podnikatelka, freelancerka, Zeedee manažerka. Výzva!


V září jsem dočetla:

  • Ghost in the Shell – manga, protože Japonsko.

  • Norské dřevo – audiokniha od Murakamiho, přeložená Tomášem Jurkovičem.

  • Šest vran – super young adult, opět se zbabraným překladem a korekturou. Nedám já si už s tím Fragmentem pokoj?

  • Tajná historie pána z Musaši & Mateřská bylina jošinská – japonská klasika taktéž přeložená Tomášem Jurkovičem

Recenze budou. Možná.



V říjnu se chystám na:

  • Labyrint u mrtvého ženicha – právě čtu, recenze bude na FantasyPlanet

  • Nauč se to! – recenzák od Jan Melvil Publishing

  • Krverůž – protože Humbook

  • Plíseň – protože vychází Síla

  • Poločas rozpadu – audiokniha, protože Borek Kapitančík

  • Divotvůrce – protože bagr




Říjnový maraton již nebude tak náročný. Tedy aspoň doufám. A doufám též ve více než jeden příspěvek za měsíc. Howgh.


Das Ende



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page