top of page

Tak jsme nakupovali

Právě končící týden byl náročný – zejména pro mou peněženku (platební kartu nevyjímaje). Trochu jsme společně nakupovaly (já, karta i peněženka jsme rodu ženského – a je to na nás znát).


Nejdříve Baťa a jeho noční nakupování. Učinila jsem strategický krok a téměř úprkem, nakolik to v davu a se skleničkou sektu bylo možné, se přesunula do nejvyššího patra obchodního domu na Václavském náměstí. Tam jsou výprodeje.


Okamžitě mě uchvátily tenisky. Tenisky! Navíc hnědé! Ale s barevnými tkaničkami a moc hezkým vzorem na patě. Colors of Ostrava Limited Edition. Velikost 38. Sakra, malé. Ve větších je měli v červené barvě, ne tak hezké, ale seděly perfektně. Inu, bylo mi líto, že to není láska na první pohled, ale stejně se mnou nakonec odešly. V době střední školy jsem měla podobné, bude to tedy jako vzpomínka na mládí. Nebo tak něco.


Sešla jsem o patro níž a co nevidím: hnědé, červené i tmavě modré tenisky Colors of Ostrava v množství větším než malém, v mnoha velikostech včetně hnědé 39.


Od té doby přemýšlím, jestli je půjdu vrátit, vyměnit nebo si koupím ještě jedny.


Muži nepochopí.


Finální skóre: boty 1 pár, punčocháče 3 kusy, peněženka -1200.



Velký knižní čtvrtek



...byl velký i pro naši sehranou trojici. Není totiž nic snazšího, než nakupovat knihy, zvláště, když je máte přímo pod nosem. Ještě zhruba dva týdny budu v knihovně, ano, právě té, kde probíhala velká velkočtvrteční akce s autogramiádou. Kosmas již tradičně na chodbě rozbalí stánek a já již tradičně odejdu minimálně se dvěma novinkami. Včera to byly tři.


Chtěla jsem Záludné léto, protože Ben Aaronovitch a Peter Grant.


Chtěla jsem Potíže s empatií, protože Gavin Extence vypadá jako sympatický autor a příležitostí nechat si podepsat knihu zahraničním spisovatelem zase tolik není. Opravdu byl velmi milý, ale stála jsem vedle něj ani ne minutu – to je potom snadné usmívat se celou dobu.


Chtěla jsem knihu Petry Soukupové, protože vzbudila emoce díky slovu "zabil" v názvu. Někteří lidé tohle u dětských knih nezkousnou, reakce, kterou napsali lidi z Hostu na Facebook mě ale natolik navnadila, že jsem o ní začala přemýšlet. Petra Soukupová však ani zdaleka nevzbuzovala takové emoce jako Gavin, byť při podpisové akci seděli u jednoho stolu (něco jako kontrast).


Finální skóre: knihy z Arga 2, kniha z Hostu 1, penženka -700



Špionážní hračky do každé rodiny


To však nebyl jediný velký výdaj dne zvaného Velký knižní čtvrtek. Tento den se pro mě také stal Velkým špionážím, polaroidovým nebo kostkovým čtvrtkem.


Ulovila jsem totiž novou hračku – je nenápadně svítivě modrá a vypadá jako trochu větší kostka od člověče, nezlob se. Jenom bez teček (má proužky a velká kolečka). Hlavně ale umí natáčet videa. Co z toho bude, se teprve ukáže, jistý záměr bych měla.


Špionážní kostka od Polaroidu nyní projde zatěžkávací zkouškou...


Stejně jako peněženka, která...


Finální skóre: Foto Škoda -1 (kus na skladě), peněženka ... --- ...



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page