top of page

Nečekaný vánoční dárek

Dneska se to hodí. I když je to práce, přestože je svátek. Dostala jsem totiž obří balík audioknih.

Je tomu rok a asi dva týdny, co jsem se účastnila workshopu o tom, jak lépe psát recenze na audioknihy. Nevím, jak se stalo, že si všimli zrovna mě (nebo spíš jen matně tuším), ale jela jsem kvůli tomu do předvánoční Olomouce a místo procházení se po trzích a ochutnávání sýrů, svařených vín a dalších delikates, seděla v učebně a poslouchala.


Letos se nekonal žádný workshop. I když jsem se svými audioknižními pojednáními zrovna nevytáhla, obdržela jsem pozvání, které se neodmítá – budu jednou z porotkyň ankety Audiokniha roku.


Cože? Já?


A tak mi v knihovně Audiolibrixu přistálo přes 60 nových kousků. Ano, zrovna dneska, na Štědrý den. Novoročním dárkem prý bude několik dalších z Audiotéky.


Přemýšlím, že teď na nějakou dobu zruším u Audiolibrixu předplatné. Pořád tam mám čtyři kredity, které, vzhledem k množství nového materiálu, asi jen těžko využiju (tímto se omlouvám, neberte si to osobně).


 

Chce se mi říct, že naštěstí nebudu muset knihy poslouchat všechny. V prvním kole budu pracovat jen se dvěma kategoriemi, a tak se mi výběr smrskává na pěkných 40 audioknih, což je můj standardní výkon za dva roky.


Mám na to ani ne dva měsíce.


Už jsem říkala, že jsem ráda volnonožcem?



Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page