top of page

Konec flákání aneb Ukaž, co děláš

Mám už po krk debat o mém nicnedělání, prokrastinaci a dalších fantomových jevech, které se mi samozřejmě zdálky vyhýbají (ehm ehm). Vzala jsem tento týden takový sranda job, který spadá do kategore "práce na hovno" dle definice Tomáše Hajzlera, ale na umlčení zlých hlásků, včetně toho, který se line z mého bankovního konta, to zatím postačuje.


Druhým jevem, který se mi ale bohužel nevyhýbá, jsou se stále se zvyšující frekvencí přicházející maily o tom, že jsme vás nevybrali, protože...


Jsou podstatně lepší, než kdyby nebyly vůbec, ale ani tak na náladě člověku nepřidají. Poslala jsem dalších pár žádostí a doufám, že nebudu muset další měsíc čekat na odpověď a do té doby řešit stížnosti na nedoručování Mladé fronty (bonus: naučila jsem se základům práce s CRM, ať už je to cokoli).




Tento týden jsem poslouchala audioknihu Ukaž, co děláš, která mě dost inspirovala, takže jsem se rozhodla zkusit některé rady aplikovat v praxi. Ukazuju své nové fotky na Instagramu a zapojila jsem se do výzvy #knihounor (zatím přesně jednou, ale plán na další dny vzniká a fotky jdu hned ráno vyrobit).


Hned zítra chci napsat recenzi na zmíněnou audioknihu Ukaž, co děláš na svůj druhý web, Knižní banket.cz, který bych měla konečně začít více propagovat. Tato recenze by mi mohla pomoct, protože se na poli audioknih jedná o žhavou novinku (mezi papírovými ne, dokonce ji mám už půl roku doma ve své tsundoku hromádce) a její vydavatel, Jan Melvil, celkem ochotně repostuje a retweetuje odkazy svých fanoušků.




O čem po poslechu této audioknihy přemýšlím:


  • jestli bych neměla odhalit víc ze svého chystaného projektu

  • jestli bych neměla zkusit crowdfunding, abych zjistila, jestli by byl o tento produkt vůbec zájem

  • jestli neuspořádat knižní banket i fyzicky, tzn. setkat se na akci s puncem exkluzivity

  • jestli by na takové akci měly být knižní dárky a vybírat vstupné

  • jestli by na takovou akci přišel některý ze spisovatelů

  • jestli by si potom nepřipadal jako zaprodanec (další pojem z Ukaž, co děláš)


A nakonec závěrečné:


  • jestli se na všechno nevykašlat a nežít pohodlný život v zaměstnání od 9 do 5, které si nenosím domů. Manuální práce a tak.


Just sayin'



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page