top of page

Má první hodina s booktubery

Právě jsem strávila svou první hodinu na YouTube sledováním booktuberských videí.

Přežila jsem (nechápu to).

Asi jsem si vybrala dobré vzory. Radši knihu, Molly v knize, Eclectic Guy a poslední Baví/nebaví Martinusu s Dorotou Noon (ta z nich byla nejslabší). Všechno Wrap-upy za leden.


I se svými 6 dočtenými knihami a 6 poslechnutými audioknihami si připadám trochu jako loser. Jak jenom 12? Hamerský jich dal 27!


Důvod pro své zdálnivě neuvážené jednání však mám: právě jsem totiž založila svůj vlastní YouTube Channel. Abych byla přesná, už existoval déle, ale měla jsem v něm dvě videa nevalné kvality, která jsem odstranila, celý kanál přejmenovala a změnila design na knihobanketový. Doufám, že někde ještě nevykoukne původní název.


Už minulý týden jsem vyrobila své první video, které je spíš animací než čímkoli jiným. Pokud sledujete Knižní banket na Facebooku, už jste ho nejspíš viděli. Nyní je tedy zveřejněné i na YouTube.



Část materiálu pro druhé video jsem natočila dnes při procházce lesem. Ještě jsem se nerozhodla, jestli budu pokračovat v animacích, nebo natočím klasické booktubové video, jestli to budu brát vážně, nebo si z celé věci udělám legraci. Zkusím od každého něco a uvidíme, co bude mít největší úspěch.


Zítra je Vanlentýn, den darování knih a také hodlám zveřejnit blogovou narozeninovou soutěž. Už brzy tu bude Knižní banket tři roky!






Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page