top of page

Dlouho žádný update?

OK, přiznávám, flákám to a už měsíc si říkám, že musím na blogu zase začít pracovat. Takže to vezmu hezky rychle a později se třeba k některým událostem vrátím s podrobnostmi.

1. Skončila má kariéra volnonožce. Bohužel jsem nesehnala práci u knih, a tak prodávám boty. Je to super. Možná začnu tvořit módní blog kolem obuvi. Ale nejspíš ne. Touto dobou mi končí zkušebka.

2. Byla jsem na Humbooku, i když jsem původně tvrdila, že na něj letos nepůjdu. Šla jsem a přinesla si dvě podepsané knihy, a to Divotvůrce a jeho pokračování. Bohužel bez věnování, ale i tak super přírůstek. Jenomže mě kniha asi tak ve čtvrtině přestala bavit, takže teď budu asi nějakou dobu nuceně dočítat. Třeba se to brzy zlomí.

3. Dneska jsem konečně po strašně dlouhé době doposlouchala audioknihu Temný les, což je pokračování Problému tří těles. Hlas Zbyška Horáka fakt žeru, ale tady nějak chyběla režisérská práce. Dělal ji Jakub Tabery. Ano, vím o něm, že jen málo zasahuje do práce vypravěčů, a právě proto ho jako audioknižního režiséra nemám moc ráda. Taky jsem dočetla knihu Oscara Wilda, která obsahuje Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo. Doplňuju vzdělání.

4. Nejspíš jsem přišla o pozici v porotě Audioknihy roku kvůli něčemu, co jsem blbě řekla a bylo špatně pochopeno či vytrženo z kontextu. Nejdřív mě to štvalo, teď jsou mi mí hateři ukradení. Jenom nechci, aby byla poškozena má pověst v audioknižních sférách, protože svou recenzentskou činnost dělám poctivě a rozhodně se nemíním nikomu omlouvat. Necítím, že bych svou práci porotce odvedla špatně. Na to jsem moc velká poctivka. Poučení z toho plynoucí je, že už nikdy nikomu nic neřeknu. Nebo se o to aspoň pokusím.

5. Seznámila jsem se konečně osobně s Lukášem Vavrečkou, a to jak na poli audioknižním, tak i spisovatelském. Věnoval mi svou poslední knihu Mesopotamis k recenzi a možná spolu natočíme video o audioknihách. Koneckonců já už taková videa točím, najdete je na mém YouTube kanálu.

6. Letos jsem poprvé po dlouhé době jsem vynechala Velký knižní čtvrtek, protože jsem před vstupem do budovy, kde se akce konala, potkala Dorotu Noon a šla s ní na čaj (díky ;-) – byl to velmi zajímavý a poučný pokec. Také budu nucena vynechat Velký audioknižní čtvrtek, protože tou dobou budu mimo ČR (sledujte Stories na Instagramu).

7. Zeedee je definitivně mrtvé.

8. Hraju Hogwarts Mystery, koupila jsem si na Audible první díl Harryho Pottera načteného Stephenem Fryem a na CONiáši se letos producírovala v sukni inspirované symboly Luny Lovegood / Lenky Láskorádové. Ano, Harry Potter u mě dostává asi tak třetí šanci.

Tímto teď končím svou litanii a dávám si předsevzetí napsat další článek dříve než za dva měsíce.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page