top of page

O blbých knížkách, kvůli kterým raději paříte

Po překonání krize nechutenství, ze které jsem doufala, že jsem se vyléčila čtením Anno Dracula, nastala druhá krize. Doma mi už od doby, kdy jsem začínala plánovat svatbu, ležela drobná knížka o svatebních nápadech. Ačkoli ta moje je téměř naplánovaná, doufala jsem, že objevím ještě pár detailů, které mi pomohou den D obzláštnit.

Čtení této růžové záležitosti pro mě však bylo natolik frustrující, že jsem oživila svou kapesní herní konzoli Nintendo a knihou se prokousávala jen velmi pomalu. Proč jsem ji vlastně dočítala? Inu, kolikrát za život má člověk v plánu se vdávat? A co kdyby tam přeci jen nějaký dechberoucí nápad byl? A pak je tu Goodreads Challenge.

Co mi na knize vadilo, se dočtete v recenzi. Kvůli její neoblibě jsem ji ani nezařazovala mezi novinky, ale rovnou mezi všechny ostatní dávno přečtené knihy. Za pozitivní objev však považuji novou chuť stát se největší trenérkou Pokémonů.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page