top of page

O stařících, co lezou z okna, a audioknižních týdnech

Nedávno jsem začala číst Řeky Londýna, když najednou se stala děsivá věc: knihu jsem si zapomněla doma. Raději než trpět nemožností číst v městské hromadné dopravě, pokusila jsem se opět za poslouchat do audioknihy Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel.

Tuto knihu jsem začala poslouchat už zhruba o týden dříve, ale poměrně mě nudila a navíc jsem u jejího poslechu vždycky usnula. Prokousala jsem se tedy částí, kterou jsem slyšela již dříve krátce před spaním, a posunula se v ději dál. Zhruba o půl hodiny.

Tahle půl hodina do té doby mírně úsměvného, ale povětšinou poměrně všedního děje, stačila k tomu, abych se do příběhu stoletého Alana zažrala. Dneska jsem již cestovala s knihou v tašce, ale stejně mi společnost dělal Alan a jeho parta se slonicí.

V mezidobí mezi staříkem a Narnií jsem absolvovala rádoby napínavý poslech Ženy v kleci. Tuto audioknihu jsem sice zvládla asi za tři dny, ale mnoho dojmů ve mě nezanechala.

A nyní začíná audioknižní týden. Právě dnes totiž portál Audiotéka slaví čtvrté narozeniny, takže nabízí své audioknihy za 149 Kč. Od pátku do neděle probíhá akce Audioknihy Nahlas, v rámci které lze k vybraným novinkovým titulům získat druhou audioknihu zdarma z portálu Audiolibrix. A nebo rovnou v e-shopu získat 1+1. Nabídka titulů +1 je opet omezená na předem daný výběr, který mimochodem obsahuje i výše popsanou Ženu v kleci, i tak je to ale silná konkurence k dnešní narozeninové akci, kterou vzdhledem k týdnu před výplatou považuji za bezprecedentní útok na své konto.

Edit: narozeninová akce byla pro velký zájem o den prodloužena!

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page