top of page

O velkém pátrání

O víkendu jsem dostala chuť na takové lehké, možná mírně pohádkové čtení, a tak jsem popadla již dlouho půjčenou knihu a na posezení přečetla skoro půlku. Mluvím o Pátračce Gildě. A již v pondělí, kdy jsem věděla, že první díl brzy dočtu, se mnou domů odcházel z knihovny i díl druhý.

Musím říct, že již dlouho jsem se tolik nepobavila a také nedala knize na Goodreads pět hvězd z pěti možných. Možná jsem právě potřebovala trochu oddlechnou při lehčí četbě. A skoro mě mrzí, že Pátračka Gilda nevyšla už v době mého dětství.

Recenze je již teď k nalezení v sekci Dětské knihy a doufám, že velmi záhy ji bude následovat i druhý díl, Jezerní panny.

Bohužel však čas věnovaný Gildě, je časem, který jsem nevěnovala Cameron Diaz. Již rok se pokouším její Body Book prokousat, a i když se kniha čte docela lehce, údaje v ní obsažené je potřeba nejdříve zpracovat. A to mi jde zatraceně pomalu. Začala jsem ji číst 24. 10. 2014, takže do roka a do dne to nejspíš nedám.

Podobně pomalu postupuji i s audioknihou Mortdecai, kterou jsem ulovila na audioknižním víkendu. Nejdříve jsem si chtěla stěžovat, že ta kniha má fakt trapný děj, než jsem pochopila, že o něj vlastně vůbec nejde. Mortdecai je přehlídkou hlášek a žertíků, zejména z úst hlavního protagonisty. Bohužel u něj pokaždé usnu (skvělé do auta).

Pokouším se posunout své blogerství na další level a přihlásila jsem se do výběrového řízení na blogerku pro módní značku Blanka Straka (kde je teď momentálně slevová akce). Snad se tedy potkáme i na dalším webu.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page