top of page

O Dílně


Představuji vám své budoucí království. Zatím nevypadá příliš královsky, ale bude. Slibuju.

Jmenuje se Dílna.

Na napracovní nabídku jsem nakonec kývla. Je to ale neveselé povýšení, protože jednak nebyl silný protikandidát, se kterým bych soupeřila, a jednak kvůli tomu musím opustit knihovnu, kterou jsem si postavila. Dobře, ne sama, ale svůj neopominutelný díl práce jsem na ní odvedla.

Můžu se ale těšit na nový projekt a novou věc, kterou můžu postavit od začátku, a protože tady budu vedoucí, tak i nastavit pravidla fungování. Nebo alespoň ta, která vymyslel někdo jiný, řádně kritizovat.

Na čtení teď nemám moc času, snažím se včas dokončit svou závěrečnou práci. Termín odevzdání se mi kvůli tomuto projektu ještě o chlup zkrátil. Chci to mít hotovo do konce listopadu, abych se pak v prosinci mohla naplno věnovat novému místu.

Po pročtení velkého kvanta zejména digitálních odborných textů, se konečně propracovávám k praktické části, takže si můžu dovolit číst i trochu beletrie. Dala jsem si Kostičas, ale postupuji velmi, velmi pomalu.

Doposlouchala jsem audioknihu Mortdecai, recenzi najdete na obvyklém místě.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page