top of page

V novém roce nové knihy

Letos si připisuji na své konto již dvě knihy. Připouštím, že jedna z nich je tak trochu podvod, protože jsem ji oficiálně začala číst už v roce 2014, kdy vyšla.

Druhým rychlým přírůstkem je útlá knížečka (nemá ani 90 stran) ze ságy o Enderovi - Válka o dárky. Jedná se o vánoční příběh z vojenské školy, který má vánočně laděné rozuzlení. Moc se mi líbil, takže krátké povídání (muselo být krátké, když kniha není nikterak dlouhá) je už také dostupné mezi fantasy a sci-fi.

Jestli to takhle půjde dál, obě kategorie oddělím, ačkoli u některých knih bude trochu problém rozhodnout, do které kolonky patří více.

Začínám číst knihu esejů o japonské kultuře, pro kterou jsem se rozhodla na základě knižní výzvy, do které jsem se zapojila. A také na základě dalšího dlouhodobého odkládání.

Potom mě čeká trocha psychologie, aneb škola volá.

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page