top of page

O týdnu bez čokolády

Už týden jím zdravěji. Už týden jsem neměla ani kousek čokolády. A už týden každodenně popisuji své jídlo a pocity na blogu o Whole30.


Mimo to čtu jako divá. Tedy až do víkendu. Skoro jedním dechem jsem si zopakovala Cinder a Scarlet ze série Měsíčních kronik. S Cress zatím odolávám, protože české vydání Winter zatím ani nebylo oznámeno. Za to jsem si na Amazonu objednala povídkovou sbírku s prequely, sequelem i různými mezi-quely ve světě Měsíčních kronik - Stars Above. A taky Cartera a Lovecraftovou, těžko říct, jestli u nás kdy vyjde.


V uplynulých dnech se knihovna může přetrhnout, aby mi splnila rezervace, mám tedy opět velkou zásobu. Okamžitě jsem se pustila do Čtvtrté oběti od Petera Maye, tedy druhého dílu Čínských thrillerů. Po třech dnech jsem na straně 100, což nesvědčí zrovna o vydařeném literárním počinu. Ráda bych ho ale dočetla do čtvrtka, kdy se odehraje další Velký knižní čtvrtek, ze kterého se mnou domů půjde druhý díl Řek Londýna - Měsíc nad Soho.


Ten mám za úkol přečíst co nejrychleji a také co nejrychleji zrecenzovat, aby se můj poutač mohl objevit v literárních tipech facebookové stránky CONiáše.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page