top of page

Nečekaný knižní přírůstek

Včera jsem do své sbírky podepsaných knih celkem nečekaně přidala další kousek. Původně jsem pro cestu na Pankrác zamýšlela jiný cíl. Když jsem už vyřídila, co jsem si předsevzala, zamířila jsem do tamního obchoďáku, kde právě začínala autogramiáda pro mě neznámé autorky Zuzky Light.


O této akci jsem podvědomě věděla, četla jsem o ní na Twitteru, ale protože mi autorčino jméno nic neříkalo, nepovažovala jsem za důležité tam cíleně zamířit. Autogramiáda zřejmě začínala s mírným zpožděním, protože v inzerovanou hodinu jsem teprve odcházela z práce. Když jsem procházela kolem hloučku u stánku, který rozhodně nebyl v blízkosti knihkupectví Dobrovský, moderátor zpovídal autorku a zrovna zaznělo slovo, které upoutalo mou pozornost: nízkosacharidová.


Kniha má tradiční americký formát - spousta motivačního povídání, část o vaření a jen relativně malá část je o samotném cvičení. Mám ráda motivační knihy! A kuchařky. Cvičení moc ne, i u Škorpilovy školy běhu jsem rozcvičky jen tak prolétla. Tady bylo možno si knihu přímo u stánku zakoupit, ale pouze za hotové. Což jsem neměla. A vzhledem k frontě vinoucí se přilehlou uličkou jsem zamířila do Tchiba, s.Olivera, Humaniku...





Při zpáteční cestě jsem si zkontrolovala délku fronty k podpisu. Stále dostatečně dlouhá pro návštěvu knihkupectví. Prošla jsem se po prodejně Dobrovského a našla tohle:


To mě natolik konsternovalo, že jsem knihu Fit za 15 minut denně dále nehledala a nechala se instruovat prodavačkou. Vrátila jsem se ke stánku a postavila se do fronty. Stála jsem sice poslední, ale zároveň třetí. Nejúžasnější fronta na světě. A také jsem pravděpodobně poslední, kdo si ten den nechal zvěčnit autogram autorky, o které dříve neslyšel, do knihy, kterou vlastnil asi dvě minuty.

P.S.: Moje první fotka s brýlemi 8-)

P.S.2: V noci a nad ránem jsem při své nespavosti doposlouchala audioknihu Lovci vran, dnes musím začít číst Dobrá znamení - slíbila jsem anotaci a na knihu se těším. Hirka, Ódinovo dítě, bude muset zase chvilku počkat.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page