top of page

Nájezdník neoluxorový

Nadpisová aliterace má upozornit na několik maličkostí. Například na tu, že Neoluxor v posledních týdnech provozuje akci Happy hours, při které ve vybraných časech na vybraných prodejnách lze nakoupit s 20% slevou. Z toho vyplývá druhá skutečnost, totiž že já nejsem osoba, která by něco takového nevyužila. Dříve jsem se pravidelně nechávala nalákat na čtvrteční večerní slevu v Knihách Dobrovský na Andělu, ta však byla "pouze" 15 %.

Můj první úlovek zahrnoval kuchařku Sladký život bez lepku a sadu sukrářského vybavení z výprodeje Tescomy, na který mi však další sleva byla odepřena. Druhý výlet zahrnoval cílenou procházku pro asijské steampunkové povídky Krotitelé sopek. Při tom mi však padla do oka i obří bichle o mém středověkém oblíbenci, Parzivalovi, navíc od autora, kterého znám osobně a velmi si ho vážím.

Třetí procházka do Luxoru měla původně za cíl obhlédnout doporučovanou knihu K čemu jsou diety, protože jsem ji na místě seznala dostatečně užitečnou, odešla se mnou do suterénu, kde se k ní přidaly dvě anglické knihy, a to zcela neznámá, ale podle popisu zajímavá kniha, The Lie Tree a povídková sbírka ze světa Skleněného trůnu, The Assassin's Blade.


Nejlepší na tom je, že jsem ji vlastně nemusela kupovat, protože už pár dnů mi doma ležel tento poklad z Martinus.cz:

Dvě z pěti povídek tak mám již ve druhém vydání, ani jednou česky. Btw. Dceru jsem začala číst včera večer.


Dnešní nájezd na NeoPalladium se opět nesl v zahraničním duchu: japonská kuchařka a Pax, dětský příběh, variace na Lassie se vrací, avšak s liškou. Miluju lišky! Tuhle knihu jsem obdivovala již před tím, teprve dnes ale se mnou odešla.


Ani to však není jediný úlovek posledních dní. V sobotu jsme s mým drahým navštívili Víděň, Albertinu a výstavu Od Chagalla k Malevičovi a cestou domů se "náhodou" zastavili v knihkupectví Thalia. Do oka mi tam padla Winter a já se rozhodla, že už nechci čekat. Druhým úlovkem se stalo souborné vydání Příběhů Zeměmoří.

V současné chvíli mám doma přes 50 knížek z knihovny a zhruba dvojnásobné množství různých kousků, které bych si chtěla přečíst, ale ještě to nestihla, vlastním. Včetně asi deseti e-knih. Již jsem si zvedla svou letošní Goodreads Challenge na 60, i tak, pokud by se mi zastavil přísun nového čtiva, následující dva až tři roky na nedostatek četby rozhodně neumřu.


Máte někdo recenzní výtisky, kterými byste mě chtěli obdarovat?




P.S.: na webu dochází průběžně k drobným změnám, například jsem vyčlenila novou kategorii Young adult a přesunula do ní Měsíční kroniky a Šepotání ze stránky Fantasy s sci-fi, navíc sem chci přidat soubornou recenzi série Skleněný trůn, jehož první díl se momentálně nachází v Roku variability.


Také se na úvodní stránce blogu ihnet dozvíte, co právě čtu. Doufám, že to budu stíhat aktualizovat, protože jenom za minulou neděli jsem přečetla tři knihy. Vlastně komiksy, ale stejně...

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page