top of page

Pondělní novinky


Pondělí 8. 8. není jen krásným datem, ale i dnem, kdy se po dovolené vracím do práce. A aby tento den nebyl příliš smutný, přináším několik novinek.


Tou nejdůležitější je vznik facebookové stránky pro tento blog. Můžete tak snadno sledovat, co nového se děje, dávat mi zpětnou vazbu a diskutovat, doporučit mi třeba něco ke čtení (ne, že bych toho sama měla v pořadníku málo).


Najdete mě pod jménem Knižní banket.


Nové recenze


Za poslední týden jsem díky dovolené měla dost času na čtení a také psaní recenzí. Přečíst historickou detektivku kvůli knižní výzvě Rok variability jsem sice nestihla do konce července, ale i tak se pouze s dvoudenním zpožděním recenze objevila – Krv prvorodených.

O Životu a smrti jsem se zmiňovala v předchozím příspěvku, má zvědavost a dočítací hrdost mi však nedovolují odejít od nedočtené knihy, takže jsem se vydala na pouť původním Stmíváním.


Ještě před tím jsem ale upřela své síly na dlouho odkládaný rest, kterým je omnibus tří knih Kathy Reichs – Svaté kosti, Kosti v písku a Kosti na popel. Svaté kosti jsem četla před dvěma lety a příliš mě nezaujaly, proto jsem čtení dalšího dílu dlouho odkládala. Nyní jsem se ale prokousala Kostmi v písku, recenze se tedy týká především jich. Kosti na popel na své místo na výsluní ještě čekají, mám ale obavu, že se do poličky "favorites" na Goodreads nedostanou.


Další novinkovou recenzí je Bukukururuna, aneb profesorka čárů a kouzel v. s. z Muří nohy. Co se skrývá pod tímto krkolomným názvem? Rozhodně zajímavé překvapení.

Prázdninová cesta na Planinu

Vydavatelství Kniha Zlín pokračuje ve své letní soutěži, a tak můžete tento týden vyhrát thriller Planina islandského autora Steinara Bragiho. Z anotace se dozvídáme, že pojednává o přechodu čtveřice lidí přes islandské planiny, kde najdou dům obývaný starším manželským párem. I přes možná zajímavý námět má však kniha na Goodreads spíše průměrné hodnocení, proto jsem na ni sama zvědavá.


Pokud vás nezaujme Planina, třeba si vyberete z nabídky dalších zlevněných knih tohoto vydavatelství.







Doplňte si knihovnu


Kolik knih českých klasiků obsahuje vaše knihovnička? V mém případě je počet velmi nízký. Pokud jste na tom jako já a chcete to napravit, nakladatelství Host připravilo akci na svou edici Česká knižnice. Když si vyberete tři knihy, zaplatíte jen dvě, a to až do 30. září.



Ještě tři a půl týdne prázdnin, tak koukejte číst!




Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page