top of page

Úterní novinky


Na začátku dnešního novinkového příspěvku mám potřebu se pochlubit. Po mých dvou neúspěšných pokusech o spolupráci (konkrétně s Arara.cz a Knihou Zlin) se na mě konečně usmálo štěstí.


První recenzní dílko však ve skutečnosti nebude výtisk, tištěná kniha, nýbrž audiokniha. Pro Audiotéku budu recenzovat Brisingra, což je sice dílko starší, ale stane se aktuálním během dvou měsíců, kdy do ČR zavítá jeho autor, Christopher Paolini.


O pár dnů později jsem podobnou nabídku dostala přímo od vydavatelství OneHotBook, které ale spolupracuje s konkurenčním Audiolibrixem, takže se cítím trochu rozpolcena.


Půlstoletí Duny


U audioknih ještě zůstaneme. Novinkou na tomto webu je recenze epického sci-fi díla nedávno převedeného do audioknižní podoby právě výše zmíněným vydavatelstvím OneHotBook. Dunu jsem poslouchala více než měsíc a věřte mi, dalo to hodně práce. Ani jsem nečekala, že to bude tolik náročné, proto jsem povídání o ní slíbila i v úvodu svého prvního videa, které jsem kvůli zdržení s poslechem nemohla natočit. Nyní je ale dotočeno a můžou začít dokončovací práce.



Bude zima, bude Winter


Ano, je to tak, Egmont konečně začal pracovat s reálným datem vydání dlouho očekávaného čtvrtého dílu Měsíčních kronik. Na e-shopu Martinus.cz se dočteme, že titul vychází 20.10.2016. Třikrát sláva! Obálka zatím nebyla oficiálně zveřejněna, ale pravděpodobně se bude jednat o variantu francouzského vydání.



Papírové novinky


Ze druhé novinky mám radost a zároveň mě dost štve. Důvod je jasný: knihu Paper Magician jsem si asi před rokem objednala u Amazonu, stále ji nepřečetla, a už 19. září ji vydá Fragment v češtině jako Mistr papírových kouzel.


Jedná se o fantastický příběh, možná trochu young adult, o dívce, která právě dokončila školu pro nadané kouzelníky. K vlastnímu překvapení je však přidělena na další studium papírové magie. Cože? Jaká papírová magie? A proto je pro mě tahle knížka přitažlivá.




Fresh Red Books


Na závěr jedna drobná připomínka a pozvánka. Už zítra (tedy ve středu 24. srpna) se koná knižní klub zaměřený na young adult literaturu – Fresh books. Tentokrát je tématem Rudá královna, kterou, potupně přiznávám, jsem ještě nedočetla (ale zbývá mi asi 100 stánek a pořád mám více než 24 hodin). Začínáme V 17 hodin v Městské knihovně v Praze na Mariánském náměstí a najdete nás v Dílně.




Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page