top of page

Marry Kiss Cliff tag by Humbook

Taky se těším na Humbook, i když mě nevybrali jako ambasadorku. Kdyby ano, měla bych teď jedno super video. Jelikož ale na ně já sama nejsem, rozhodla jsem se svůj vlastní Marry Kiss Cliff tag pojmout tako fotoreportáž.


O co jde: Albatros vybral jména několika (mnoha) young adult hrdinů vlastních knih (přesně proto mezi nimi nejsou Elias nebo Rime), ze kterých se losují tři trojice, z každé trojice si pak smíme vybrat, koho si vezmeme (Marry), koho políbíme (Kiss) a koho hodíme ze skály (Cliff). Kompletní návod, pravidla, videa a arch se jmény ke stažení najdete na webu Humbookfestu.


Vlastní verze


Rozhodla jsem se, že si mírně upravím podmínky. Dělám to kvůli tomu, že spoustu knih, ze kterých pochází losované postavy, jsem nečetla a neznám. Všechny, jejichž jména mi nic neříkají, jsem proto z výběru vyřadila. Přišla jsem tak mimo jiné o Jeřába ze Skleněného trůnu, protože se vyskytuje v pozdějším díle.


Abych ale neměla (až trapně) málo možností, několik postav jsem naopak přidala:

Jsou to zejména mladíci z knih, které jsem četla v poslední době a/nebo kteří mi v původní verzi vyloženě chyběli (jak jste mohli dát Edwarda a zapomenout na Jacoba?).


Henri, Kile a Erik/Eikko jsou jedni z nejvýraznějších mužských postav z pokračování Selekce, Kilorn a Shade zase dostanou velkou roli ve druhém díle Rudé královny, Křišťálovém meči.


Losování

I když jsem se obávala, že budu mít poloprázdnou misku, nakonec to tak špatně nevypadalo.


Na některé postavy jsem myslela více než na jiné, konečný výběr mě však poněkud překvapil.


Že jsem losovala poctivě a nehledala náhradníky, mi snad pomůže dosvědčit tvrzení, že jsem si jednu z vylosovaných postav musela vygooglit (Měsíční kroniky jsem četla už před nějakou dobou, jasné?).


Výsledek

A finalisty se stávají:

Round 1: AKOS – KILORN - RHYSAND

Hmm... Jako první ze skály letí Kilorn. Ano, byl jsi Mare dobrým přítelem, ale jednak nejsi můj typ a jednak máš fakt silnou konkurenci.


Ten prevít Rhysand mi nesmí přes práh! Výlet do chatky v horách bych si s ním nejspíš nenechala ujít, proto zkusme Kiss a uvidíme, co z toho bude.


Za manžela bych si vzala Akose, protože mít po ruce někoho, kdo umí zastavit veškeré bolesti hlavy a jiných přilehlých orgánů, vůbec nezní špatně. A to na doživotí! Navíc by mohl tlumit i mou superschopnost – aspoň bych si občas odpočala.


Round 2: GIDEON – AUGUST – CAL


Trojice mužů, z nichž každý má nějakou nadpřirozenou vlastnost – zajímavá možnost volby. Za Kilornem by ze skály letěl August, protože mít skvělého hudebníka, kterého nemůžu poslouchat, je dosti zbytečné.


Rozhodování mezi Calem a Gideonem by však v mém případě bylo spíš rozumové než citové. Mít za muže prince znamená, že se jednou stanu královnou. Kdo by ale podstupoval to riziko, že mi kvůli tomu půjdou po krku? Navíc ani nemá stejnou krevní skupinu. Teď ani nemyslím na transfúze, jako spíš na potomstvo. Fungovalo by to? Nicméně políbit Cala bych asi mohla. I kissed Prince!


Zbývá tedy Gideon – vzala bych si ho? Jistě! Ale pouze v případě, že bych stejně jako Gwendolyn mohla cestovat v čase s ním. K čemu by mi bylo, že tráví několik hodin denně bůh ví v kterém století a bůh ví s kým? Třeba by mi svedl praprabábu a já bych se pak ani nenarodila! I když vlastně...


Round 3: ASPEN – JACIN – JACOB



Obávám se, že se tímto přiřazuji do party skalních vrahounů, ale když ono zbavovat se neoblíbených postav je tak snadné! Za Augustem letí Aspen. Sorry, hochu, nikdy jsem tě neměla ráda.


Na polibek mi tu zbývá Jacin, protože s Jacobem se nedá dělat nic jiného než milovat až na věky věků. A navíc, dámy, Taylor Lautner...

Round 4: AKOS – GIDEON – JACOB

Ve speciálním čtvrtém kole se utkají moji tři noví manželé. Vítězem nemůže být nikdo jiný než Jacob, prostě protože proto.


ALE!


Kdyby se do souboje dostal Edward, neměl by ani hřejivý vlkodlak šanci. Team Edward Forever <3



Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page