top of page

Gratulujeme, přežili jste do pátku

Víte, jak jsem si myslela, že na "volné noze" budu mít spoustu času pro sebe a vedle užitečné práce si taky odpočinu? Svým způsobem je to pravda, jenom si zatím nejsem jistá, jestli všechna ta práce, kterou dělám, je užitečná.


Například není hotová žádná nová recenze na knihu, ale zase se začíná rodit nový nápad.


Dva dny nešlo Zeedee, takže jsem byla zproštěna části práce. Průšvih je, že zrovna probíhala soutěž, takže nejen, že o ní lidi nevěděli, oni se ani nemohli zapojit.


Když jsem přemýšlela o tom, co jsem pro Zeedee za poslední rok udělala a co mi dalo, došla jsem k tomu, že ani jednoho není úplně málo. Problém ale nastává v okamžiku, kdy Zeedee padne (mám slíbeno, že už se to nestane, ale to bylo minule taky). Veškerá moje práce bude neviditelná.


Zeedee jsem dala hlavně čas, který jsem potom nemohla dát tomuto svému blogu, který jsem zakládala jako svoje portfolio. Teď mám chuť začít něco úplně nového, od úplného začátku a úplně vlastního. Role šéfa, kterou jsem v knihovně opustila, mi vlastně docela seděla. Teď mám akorát dvě nové vrásky a beďar od starostí s projektem, kterým si nejsem jistá.


Dneska se stalo toto:


Z postele mě vytáhla pošťačka, která přinesla knížku Skvrna od Gillian Flynn, kterou mi poslali z Knižního klubu. Jakože výhra v instagramové soutěži. Abych se nemusela rychle převlékat (pyžamo je pyžamo), vytáhla jsem ze skříně zimní kabát. Poprvé tuto zimu!


K obědu, který jsem měla ve 4 odpoledne, jsem si dala stejné jídlo jako včera k večeři. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdybych kvůli němu nešla do fast foodu. Navíc je to během krátké doby podruhé, kdy se mi to stalo, ve středu jsem večeřela ve čtvrtek obědvala suši.


Odeslala jsem výhru soutěžící ze Zeedee – knížku Krverůž. Sama ji nemám dočtenou a asi dlouho nebudu. Nemám teď náladu na young adult.


Je pátek a já píšu blog. To je super! Quest splněn.


Připíjím na tento slavný den kávou v novém hrnečku.


Btw. na tom tričku je opravdu Snape. Motiv vznikl krátce po smrti Alana Rickmana a výtěžek z prodeje šel na výzkum choroby, na kterou herec zemřel – rakovinu slinivky.


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page