top of page

Nový rok, nový web, nové fotky

Dalo by se říct, že jsem se rozhodla využít nový rok k restartu. Pravdou ale je, že spoustu drobností plánuju delší dobu, takže se jedná spíš o zpoždění.


Už někdy ve druhé polovině listopadu jsem si pořídila doménu kniznibanket.cz (stávající je .com). Tato rozhodně nezanikne! Na české doméně vzniká nový web, kterým bych chtěla svou práci zprofesionalizovat. Na tomto místě tedy budu pokračovat v deníčku a recenzích, které se mi nehodí do nového projektu.


Spolu s tím si začínám stále silněji uvědomovat význam Instagramu a dalších propagačních kanálů, takže přemýšlím o natáčení videí, ale začínám tím, že se snažím dělat lepší fotky. Takové, jaké by se líbily mně. Na Instagramu jsem rok a půl a mám celých 126 sledujících. Jsou lidé, kteří fotí tři měsíce a mají více! Pořád jsem nepochopila, co dělám tak špatně, takže to vezmu cestou kvality. V prosinci jsme si pořídili nový foťák, takový ten, co má pořádný objektiv, takže můžu dělat hezčí věci, než jaké umí iPhone.


První ukázkou nového "umění" je recenze na knihu Dívka z inkoustu a hvězd, kterou jsem získala díky VIP balíčku na festivalu Humbook. Níže najdete galerii fotek, kterými se chci začít propagovat na Instagramu a novém webu.


Tímto ho považuji za slavnostně spuštěný a jdu pokračovat ve vývoji!



P.S.: Je půlka ledna a já mám přečteno 5 knih (z toho jeden komiks a jednu pidiknihu s jedinou povídkou) a poslechnuty 4 audioknihy.


Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page