top of page

Knižní banket oslavil 3. narozeniny

Ano, je to tak. Tento blog je tu už tři roky. Docela dobře si vzpomínám na ty chvíle, kdy jsem seděla v koutě lužinské knihovny za pultem v dětském oddělení a dožírala svého tehdejšího vedoucího tím, že jsem dokázala psát na klávesnici a při tom se dívat a něj – ba co víc, dokonce i konverzovat.


Můj tehdejší článek se týkal toho, že mě tento vedoucí naštval, protože mi něco zatrhl. Už nevím co. Dneska je to jedno, tehdy mě to ale rozzuřilo. Navíc to byl můj nejlepší šéf ever (promiň, Lenko, ty jsi taky skvělá, ale Honza je jenom jeden).


A když už jsem nakousla tu lužinskou knihovnu, právě dnes vyšel na Zeedee rozhovor s Mílou Lincem, který na této pobočce také začínal. Najdete ho zde.


Poslední týden jsem strávila přípravami na virtuální narozeninovou oslavu, které předcházela soutěž. Sešlo se mi asi 70 odpovědí, ze kterých musím co nejdříve vylosovat vítěze. Momentálně nemám nápad, jak to udělat. Sedmdesát už je prostě moc na rozličné hříčky, které jsem podnikala dříve pro Zeedee.


Stejně tak zatím nevím, o čem bude zítřejší recenze na Knižním banketu.cz. Čtu Kovyho knihu Ovšem a mám rozposlouchanou audioknihu Zdochnuté srdce. Obojí je možné během zítřka stihnout, ale u obojího je zároveň riziko, že ztratím drahocenný čas a (audio)kniha nebude vhodná k doporučení na výběrovém kanálu .cz. Babo raď.


Narozeninový den jsem ale strávila plodně, a to vystavením prvních tří tajných knižních balíčků v mém novém e-shopu. Všechna menu jsou něčím zajímavá, ale zejména to první, Krásné, je fakt boží, protože obsahuje Funko Pop figurku! Ano, opravdu pravou vinylovou příšeru, kterou nutně potřebují všechny foto-knihomilky. Cena tomu ale bohužel odpovídá (btw. poštovné po ČR je v ceně).



Také jsem tento týden oživila svůj staro-nový YouTube kanál hned dvěma videi! První je recenze knihy Na lovu, young adult fantasy retellingu Krásky a zvířete, druhé se týká audioknih.


Už mám nápady na další videa. Zatím se držím dost zkrátka, ale chci se trochu rozlétnout, ovšem ne do trapnosti. Zatím jsem naštěstí nenarazila na potíž se svým vlastním předsevzetím nepřetáhnout tři minuty. Doufám, že se slavnému youtuberovi Kovymu bude líbit způsob, jakým se chystám popsat jeho knihu...


Dost bylo řečí, pokud jste mé zatím poslední audioknižní video ještě neviděli, máte ho zde:






Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page