top of page

Srpnové dočítací šílenství

Ano, je to tak. Mým cílem v měsíci srpnu bylo dohnat manko, které jsem si vytvořila svým slabým čtecím výkonem v červenci. A nebudu vás napínat, povedlo se. Poslední srpnový a první zářijový den se na mém Goodreads kontě skvěl nápis You’re on track!

V soupisu dočtených knih by se našlo šest audioknih, z nichž naprostá většina byla prostě fenomenální, a šest knih, mezi kterými nechybí komiks, populárně naučná a dokonce poezie.

Rozhodla jsem se věnovat větší úsilí knihám z knihovny. Procházela jsem totiž svoje starší videa na YouTube a odhalila, že police s knihami, kterou občas mívám za sebou a do které shromažďuji půjčené kousky, se nějak podezřele dlouho neměnila. Navíc je Městská knihovna v Praze právě ve fázi změny ze systému čárových kódů na RFID technologii, takže v dohledné době budu muset všechny své knihy přinést do knihovny, nechat olepit čipem a znovu si je vypůjčit. Byla to tedy skvělá příležitost alespoň některé z nich vrátit.

Také se mi hned v prvních hodinách nového měsíce podařila nevídaná věc, totiž že jsem přečetla celou, asi tak 360 stránkovou knihu za dva dny. Začala jsem v sobotu odpoledne na koupališti a skončila v pondělí ráno po probuzení (no jo, na noc prostě číst neumím, spaní mi vždycky bylo přednější). Doufám, že se mi v tomto trendu podaří pokračovat, těch nepřečtených knih je tu ještě víc než dost.

V srpnu jsem ale začala opět pracovat pro knihovnu, i když na neknihovnickém projektu, a tak, zcela samozřejmě, již na mém kontě přistály nové kousky.

 

A teď k mé osobní challenge:

79 dočtených kousků, slovenské knihy stále 1/4, non-fiction 9/10 (přibyla kniha Ikigai a audiokniha Proč spíme), Pratchettovky 2/6 (Malí bohové a audio Muži ve zbrani) a knihovna - 3 ks (Dámy z Grace Adieu, komiks Život v Číně a sbírka vietnamské poezie O jeskyních, vějířích a jiných věcech tohoto světa)

 

Plán na nejbližší týdny:

Přečíst si něco dalšího z Humbook okruhu

Šest dílů Ságy, co jsem před prázdninami donesla domů

Pak si dát všechny troje Záleskautky

Konečně dočíst Dívku ve věži, abych mohla důstojně ukončit spolupráci s Knihami Dobrovský

a pak hurá na tu spoustu nových knih, co mi tu okupují poličku.

 

Ano, chystám se na Humbook. Ano, sehnala jsem lístek, a to ve druhé vlně, přesně ve 14 hodin. Ano, mám vymyšlený cosplay. A tím dneska končím.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page