top of page

BookCon a bookhon

Bookhon = hon na knihy, ergo měsíční shrnutí za říjen.

Ale nejdřív k tomu BookConu. V sobotu jsem jela do Dobříše. Poprvé v životě. Teda jako poprvé na con, nikoli poprvé v Dobříši (tam jsem byla asi dvakrát, na náměstí měli takovou hezkou kavárnu, ale nevím, jestli tam ještě je).

Byly přednášky a bylo pivo, byli lidi a byly stolní hry. Byla zábava. Vedle známých tváří (no jo, ten Bareš a Kotleta se nacpou všude) jsem se seznámila i s novými – Oskarem Fuchsem, Vilémem Koubkem, Janou Yuffie Kiliánovou, Hankou a Terezou z Instagramu a tím přechytralým didaktikem přírodních věd, co nepochopil, že opilým lidem je rozdíl mezi architektem a projektantem docela šumák.

Co si budem, jedu znova příští rok, i kdyby na začátku listopadu trakaře padaly.

Hon na knihy

Vím, že honba za čísly, alespoň co do počtu přečtených knih, teď mezi bookstagram komunitou nezažívá zrovna růžové časy. Já jsem ale šťastná, že se mi daří držet se “on track”, a to i přes značné oběti v podobě poslechu a četby příšerných knih (o tom ale zase někdy příště).

Teď tu mám ono slibované shrnutí měsíce října:

Přečetla jsem a slyšela:

Za rok jsem tedy na 100 knihách z plánovaných 120, tedy absolutně "on track". Onou stou knihou bylo Nine Perfect Strangers od Liane Moriarty (vlastním podepsanou kopii, ale už jsem ji s tím podpisem koupila). V knihovně jsem na tom plus mínus stejně, jelikož sotva něco vrátím, něco dalšího si půjčím. Do mé osobní výzvy mi chybí nějaké ty Pratchettovky.

O čem momentálně přemýšlím:

  • Redesign webu/webů – sloučit do jednoho? Nová šablona? Nový koncept?

  • Mám teď chuť číst komiksy – asi pak bude samostatné video jen o nich

  • Mám zas rozečtených několik knih zároveň. Takže teď asi budu nějakou dobu spíš dočítat.

  • V pátek je autogramiáda nového sborníku Ve stínu magie. Opět parta kolem Kotlety. Takže je další mamuťák na dlouhodobé dočítání jasný (aktuálně mám Ve stínu Říše a v sérii je ještě apokalypsa).

  • Pobavil mě Jakub Book's Calling, když mi napsal, že ačkoli jsem se na nový Book Club přihlásila před měsícem, jsem pod čarou. Meh.

Štítky:

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page