top of page

O Ztracených dívkách


Je poslední den v měsíci a já hrdě hlásím, že jsem splnila svou březnovou knižní výzvu - Rok variability.


Tentokrát jsem zvolila Ztracené dívky, rozsáhlý komix určený výhradně pro dospělé čtenáře. Proč? Dozvíte se v recenzi.


Také jsem dočetla Měsíc nad Soho, ale ten si musím nechat odležet, než se pustím do psaní. Momentálně čtu Nejkrásnější ze ságy Měsíčních kronik, protože chci mít za týden povídání o ní na blogu Blanky Straky. Mám přes víkend co dělat.


Dnes jsem si byla na poště pro dva nové přírůstky do sbírky, které mi dorazily z Amazonu: Carter & Lovecraft od autora Johannese Cabala Jonathana L. Howarda a Stars Above, povídky z mezidobí jednotlivých dílů Měsíčních kronik. Teď už jen zbývá doufat, že Winter vyjde česky brzy.

Výhodné počtení
Archivní počtení
Tagy
bottom of page